31 mars 2011

The days

Hej!

Sitter och väntar på att äggen ska koka klart innan jag måste käka, göra mig klar och dra till hunddagis. Ska jobba där idag, i några timmar bara, men denna gången helt själv under eftermiddagen. Tänkte vara där lite tidigare än jag måste så jag hinner hänga med Angelica :)

Igår var en bra dag. Fick i sista sekund jobb på Ikea. Alex ringde två timmar innan jag skulle börja så jag hann precis med bussen jag måste ta för att hinna. Jobbade mellan 12 och 19, helt underbart pass.
Efter det åkte jag direkt till Kortedala där gänget var. Där dracks det Absinth blandat med Cava??
Åkte hem ganska tidigt då de andra drog till Kings Head.
Det uppstod problem så jag fick gå hem och hämta min kamer aoch ge till Kajsa som åkte till Polen tidigt imorse. Jag kommer alltså ha med hennes kamera till Milano...för man åker inte till Milano på våren utan kamera!

Nu är det inte många dagar kvar till Milano.
Imorgon ska jag jobba och äta middag hos pappa, på lördag är det högskoleprovet hela dagen och på söndag ska vi träffa Nisse!! och antagligen träna. Sen på måndag smäller det! :D

Nu ska jag dra mig till dagiset och träffa mina favoriter Angelica, Moa och Alva :)













1 kommentar:

  1. Världens sötaste är du och faan vad vi ska ha kul i iitalieeeen!!!!! <3 :D

    SvaraRadera