19 januari 2012

Torsdag

Hej!

Fick jobba heeela dagen lång på Siba igår. På  kvällen när vi skulle låsa så stämde inte kassan alls :(
Och eftersom jag inte jobbar idag så fr någon annan ta hand om skiten efter mig. Känns sådär!

Tisdagen var iallafall trevlig! Hämtade Nisse hos KG (med Emmy o Tarmac) och sen åkte jag med alla tre hundarna och mötte Johanna. Vi åkte till Eklanda Skog och promenerade hela vägen tillbaka till Linné !
Inte så fint väder som sist när jag gick den streckan men det var gött ändå. Sedan fikade vi här hos mig innan Johanna åkt hem.

Idag ska jag hämta Nisse hos KG igen och gå hem tänkte jag. Så får han en någorlunda promenad iallafall :)

Imorgon har jag massvis på schemat, Ikea med pappa, långpromenad med Angelica och sen Sushi och Hockey på kvällen med Leon ! :)

Nu måste jag klä på mig och åka o hämta Nisse!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar