22 januari 2012

December

Jobbade arslet av mig i December både på Ikea (julbord döda mig) och på Siba. Jobbade 7 dagar i rad, skulle varit 8 men fick halsfluss på den åttonde dagen. Köpte min nya fina dator :)
Gymmade en gång (tydligen enda gången under 2011 HAHA) och blev sjuk igen. Firade julafton hos både Mamma och Pappa. Skulle jobbat massvis i mellandagarna men var ju fortfarande äckligt sjuk och förlorade pengar på det :(
Myste massa med min Hanna som var hemma i mellandagarna också <3 Sedan blev det nyår i Eriksberg med Hanna, Benny, Julia, Sara och massa av Saras kompisar. Vi gick igenom de 3 bästa respektive värsta grejerna med 2011 och satte upp tre mål för 2012.
Mina blev; ta körkort, umgås med mig själv och uppskatta det och skaffa ett HELT ANNAT jobb!
Sedan slog klockan tolv, det var fint, och jag kände för första gången på 20 år att det skulle bli skönt med ett nytt år!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar