21 januari 2012

Lagom sugen

Ja jag är verkligen lagom sugen på att jobba idag. Siba iofs så det blir inte såå jobbigt eller såå många timmar.

Igår gjorde jag massa kul, det behövdes!

Började dagen med tripp till Ikea med pappa. Fick köpt nästan allt, till ett väldans gött pris. Sedan gick vi och hälsade på mina fina i bistron; Jennie, Benny, Emma och Leroy. Gos!
Sedan monterade vi isär mer än halva inredningen i Clion för att få med allt hem till mig.
Har påbörjat monteringen, Billy behöver sina dörrar bara och hatthyllan ska upp. Börjar trivas i mitt hem nu igen!

Efter det så kom Leon hem till mig o hängde en stund innan vi drog till stan för att äta sushi på "Haiku". Sjukt gott och min lillebror är så jäkla rolig ska ni veta!
Sedan gick vi på Frölunda - Modo. Sjukt spännande match och Frölunda vann :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar