14 januari 2012

Fredagkväll

Ja nu är jag trött och redo för att sova. Frågan är om  jag ska orka bädda sängen eller bara lägga mig på soffan och däcka. Är rädd nu också att jag ska drömma mardrömmar inatt igen. Men inte noja mer nu! Har gjort det tillräckligt för en dag.

Var ju å bio med Mormor idag också, såg "Simon och Ekarna". Den var väldigt bra och väldigt i fas med boken.
Efter bion åkte vi hem till mig, drack snabbkaffe och åt Mormors hembakta saffransbullar. Sedan satt vi och kollade på gamla bilder tills hon tog bussen hem :)

Sedan dess har jag druckit mer snabbkaffe och ätit mer av mormors bullar som hon så gulligt lämnade kvar!

Imorgon är det jobb på Ikea igen. Känns ovant, roligt och lite tungt. Hoppas det flyter på bra!
Efter jobbet imorgon så ska jag på fest i Gårda hos två av Bellas Chalmeristkompisar. Det blir hemgång i tid och endast lätt alkoliserad dryck för inte en chans att jag kör bakispass i matsalen på söndag!

Nej nu går jag nog och bäddar sängen ändå, känns vettigast.

Min bebis och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar