23 december 2011

Sjuksjuksjuk

Hej!

Har inte lyckats jobba de tre dagar jag haft på Siba nu i veckan tyvärr. Längesen jag var såhär sjuk faktiskt. Trist å va sjuk över jul. Men på söndag ska jag allt lyckas jobba!

Det var julsamling på Ikea i veckan. Trevligt och långdraget precis som i fjol!
Däremot var jag och Sara där typ två timmar tidigare och hängde med Jenny! Oj så tramsiga vi var.

Nu sitter jag hos mamma där det är julkaos. Nisse är med men blir om ett tag hämtad av Christoffer. Även lillen har fått julklappar och julskinka :)
Jag är aptrött redan nu och vill helst sova. Men jag vill inte vakna fööör tidigt imorgon heller.

Just nu saknar jag även många av mina fina vänner. Får träffa vissa av dom först 30e och 31e. Hur ska jag orka till dess?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar