27 december 2011

Doctor Jones

Doktorn sa att jag inte helt klart hade urinvägsinfektion konstigt nog men jag skulle ligga och vila under dagen med tanke på förkylningen. Den går bara att vila/vänta ut.
Men vill jobba resten av veckan så blir nog jobb imon!

Pappa var så gullig som ringde och frågade om jag behövde nåt. Så han kom med färskt olivbröd, soppor, mjölk och leverpastej. Han skulle fått kaffe men han hade ingen parkering och jag har ingen bra kaffekokare haha.

Senare får jag ostbågar och Ben & Jerry levererat hit ;)

Skulle behöva gå ner till systemet idag också, hinner inte det förrens på fredag annars och då lär ALLT vara slut och det lär vara alldeles för mycket folk. Jag har ju systemet här nere på Linnégatan så ska väl inte vara allt för ansträngande att gå dit.

Jag i Sibakläder och mammas glasögon

Så jäkla söt affisch för filmfestivalen



Mina paljettshorts jag ska ha på nyår, 75 spänn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar