25 december 2011

Annandag sjuk

Asså denna jävla förkylning. Vaknade 6 imorse med mer ont i halsen och äckligaste hostan.
Alltså inget jobbande idag heller. Börjar tycka det är pinsamt det här. Idag gör jag minsta möjliga för imorgon har jag inget val. Enligt mig själv.

Detta betyder även att jag inte kan gå ut ikväll. Jag hade ju inte helt och hållet tänkt det med tanke på att jag börjar 9.30 imorgon bitti. Men hade kunnat följa med och knappt dricka (höhö).
Alla ska ju ut idag. En hel del som ska på Erik på Mässan också. Så jag kan ju glömma att jag får vänners sällskap ikväll :(
Känner mig sådär utanför som man kunde göra när man var liten och inte fick vara med. Hatar det.

VEMODIG. Där har vi det. Men lilla Mc Manus kan behöva ha lite tråkigt och vara ensam. Jag är ju så lättstressad och jobba måste jag göra så får skippa allt jippo istället.

Den 31e däremot, då jäklar ska också jag få ha kul med fina vänner!

Sen kommer den 7e också...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar