10 december 2011

Djävulska dag

Ja idag var det inte direkt en dans på rosor på jobbet! Att Ikea Kållereds (ja just Kållereds) julbord är sååå bra och gott har spridit sig bland västkustarna och ALLA ska äta!
Men det är kul, vi får ju så himla mycket fina kommentarer och komplimanger. En man som sa att julbordet va så fint tack vare mig ;) (Alltid gubbar som "stöter" på mig på Ikea)

Pappa, Ann och Leon kom förbi och åt julbord dom med. Så himla glad blir jag när dom kommer, speciellt Leon. Jag talade om, som den stolta storasyster jag är, för de flesta jag jobbade med att DET HÄR är min lillebror :)

Stängningen gick som en dans för oss med julbordet. Värre var det för disken så även om vi var klara tidigt stannade vi andra och hjälpte disken. Där fanns å göra vill jag lova!
Gillar dock känslan av när vi i restaurangen ställer upp och samarbetar så fint. DÅ känner man gemenskap om något!

Till slut åkte jag hemåt och nu sitter jag här och vill partaja. Jag har ju inte varit full eller festat på över en månad. Och hur töntigt det än låter så börjar det kännas!
Får se om jag träffar några sen, börjar dock 10.30 imon. Men man lever bara en gång! Förr brydde jag ju mig aldrig om att jag jobbade dagen efter haha.

Fick en fin hälsning på jobbet idag och nu mår jag bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar