7 december 2011

Sjukdom på väg

Blev många svängar idag. Dagen började tungt, var fruktansvärt svårt att gå upp imorse. Fattade inte varför först. Nu förstår jag att jag håller på att bli sjuk :(

Började iallafall med att gå en halvlång promenad med Angelica och hundarna. Sen fick Nisse gå med dom hem medans jag åkte hem till Emilia för kaffe och prat :) Mysigt att få catch upp lite. Vi har inte hunnit prata så mycket sen hon flyttade hem.

Sedan åkte jag till torget, köpte lussekatter och gick hem till Angelica för te, lussekatter och pepparkakor. Massa tjejsnack och skratt. Den kvinnan å jag kommer på så knäppa saker vi vill göra jämt.

Sen åkte jag direkt o hämtade Bodhi, köpte pizza och nu ligger vi på soffan och kollar på Wall-E :)

Imorgon blir det jobb på Siba från 10.00 till 20.20. Ska jobba själv halva dagen, får se hur det går haha. Tack gode gud att Johanna kommer och låser med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar