10 november 2011

Wifi down

Ja mitt internet här hemma är helt dött. Och jag har inte orkat ringa bb-bolaget ännu. Är väl kanske lite sent nu. Får ta tag i det imon!
Men därför har jag inte suttit vid datorn idag och knappt använt iPhonen heller för den delen!

Jag har iaf min syster här och just nu lagar jag pestolax till middag och hon ska snart på friidrottsträning i Slottskogen :) Under tiden tänkte jag ta en långprommis med Nisse.

Sen åker vi väl hem och kollar på lejonkungen tills vi somnar. Matilda börjar skolan halv nio imorgon och jag ska tydligen inte alls jobba. Men jag går upp "tidigt" för lillasysters skull :)

Imon kväll ska jag och KG gå och se Tintin på bio och äta middag på The Dubliners om vi kommer in ;)

Lördag blir det fira Julia Edsberger som fyller 20 med tårta och på kvällen blir det visst förferre här och sen utgång med tjejerna! :)

Här kommer lite bilder på fina saker jag köpte på Gekås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar