27 november 2011

Min fina helg som sagt

I fredags var jag dödens trött.
Men jag hade inte riktigt tid med det. Var på Siba i 12 timmar. Först två timmar säkerhetsutbildning, typ vad vi gör vid rån, stöld eller dylikt. Intressant men samtidigt började jag ju självklart noja också.

Sen var det att jobba resterande timmar, med en rast på 60 min. Jobbade med Jessica och det var relativt lugnt under dagen så vi hann lära känna varandra :) supertrevligt!

Gick hem trött som nån som är riktigt trött och tänkte att jag skulle betala räkningar. Men det blev inget med det för jag åkte och åt ostbågar och drack cola (med sugrör skall tilläggas) hos Najda :)
Vi hade en hel del att catch up så det var trevligt. Hon var lika trött som jag ocskå så det var helt okej.

Lördags (igår heter det ja) tog jag en redig sovmorgon och åkte sedan till Siba för att jobba 12 - 16. Gött pass för övrigt. Roligt folk som jobbade vilket var härligt!
Efteråt köpte jag fetaste godispåsen och åkte hem till pappa och dom. Åt som en HÄST.
Kycklinggryta, choklad, kaffe, "floaters" (nåt pappa fick när han var liten, vaniljglass i läsk), chips och godis.
Till detta kollade vi på Så Mycket Bättre som jag är helt fast i nu.

Inte nog med det så åkte jag vidare hem till Angelica (första gången jag är hemma hos henne och vi har umgåtts i ETT ÅR) som haft kalas och åt upp kakorna som blivit över, drack hallonsoda och lekte med Alva :)

Idag har jag jobbat ett till pass på Siba och sen har jag varit hos mamma och blivit bjuden på Africana. yumyum. Sedan promenerade jag hem i stormen i sällskap av Ester och Jenny.


Nu sitter jag ju här fast jag borde packa....för imon åker jag till Lund och HANNA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar