12 november 2011

God morgon alla sköna!

Hoppas ni mår bra!

Jag mår bra av att det är lördag och ledig helg för min del. En del som står på schemat dock.

Ska köpa tårta till Julia, trisslotter till pappa, kolla på Leons hockeymatch, åka till Julia med tårtan och ikväll förhoppningsvis ha lite partaj med folk från Ikea!

Imorgon ska vi åka till graven och sedan åker jag hem till pappa för att fira fars dag :)

Igår var jag och KG och käkade på Svarta Oliver och sedan gick vi och såg Tintin på bio. Grymt bra, välgjord och rolig film!

Ska även försöka hinna med att köpa en ny säng till Nisse idag, han har ju liksom vuxit ur den andra haha.
Får väl sälja den gamla på blocket eller nåt, eller om man behåller den för framtida valpar man skaffar?

Nu måste jag käka innan dagen drar igång.

EXTRA mycket kärlek till Ms Carlén idag!

1 kommentar:

  1. Alltså varför är du så himla fin och underbar????? <3

    SvaraRadera