18 november 2011

Borde inte sitta här

Haha jag ska egentligen borsta tänderna och skynda bort till Linnéplatsen nu med Nisse för att möta Angie, Alva och Moa. Vi ska gå en långrunda i Slottskogen (så satans trött på det stället egentligen men det är nära).

Ska iallafall bli skönt att komma ut efter alla dagar instängd på Siba och den kommande helgen instängd på Ikea.
Imorgon blir det även lite partyparty plus att Hanna ska sova här! Jippieeee!
Det är Benny och Matilda som ska fira sina födelsedagar ihop i Mölndal. Så blir nog mycket folk ifrån jobbet. Kul!
Borde man köpa present? Jag jobbar ju hela dagen....

Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Najda och dricka vin. Vore underbart å få träffa den donnan. Hinner ju bara heja på henne varannan helg :(

Innan dess ska jag väl städa och försöka hänga med familjerna!

Nu första ska jag rusa till Linnéplatsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar