4 maj 2011

Slappisar

Lyckades inte hitta på något så somnade med Nisse på magen istället. Eller ja sov och sov, slumrade till.
Var precis ute på "promenad" med honom och nu sover han igen! Lilla bebisen. Han är dock helt otroligt duktig på det lilla vi lärt honom hittills. Han kommer när vi ropar, kan sitt, stannar när vi säger till honom, söker ögonkontakt. En grym prestation av en 9 veckor gammal valp!

Nu blev det tyvärr ingen middag ikväll heller, så blir middag hemma med mina killar istället. Helt ok! :)
Blir riktigt god mat ändå så.

Funderar på om jag ska ställa mig och baka i brist på annat att göra. Men självklart har vi inget margarin. Och kan jag gå å handla? Nej, för jag har en valp som inte får följa med in i affären :/
Känner mig näst intill värdelös när jag inte kan göra nåt så enkelt som att handla. Absolut inte Nisses fel, bara att man aldrig får ta med hund någonstans! Måste alltså vänta tills KG kommer hem och det dröjer...

vi hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar