16 maj 2011

Monday

Hejsan!

Har precis städat klart här hemma och ska strax ta ut Nisse och möta Hanna nere vid Hemköp :)
Vi ska äta lunch här hemma hos mig. Vi har inte träffats och haft kvalitetstid på alldeles för länge. Lär ha en massa att prata om och berätta för varandra.

Sedan måste jag åka in till stan och hämta ut biobiljetterna till POTC 4!! Jag, Louise, Jocke, Lauok och Emma ska gå och se den på onsdag :) Haha lite lustig kombo människor som ska gå, men det blir trevligt!

I eftermiddag ska jag också åka till Pappa, Ann och Leons nya hem. Lägenhet strax innan Ruddalen. Pappa har nämligen rivit ut hela köket (det ska renoveras, inte så att han blev arg eller så) och nu måste all bröte bäras ner till ett släp och självklart hjälper jag till. Man är ju en snäll dotter va.
Hoppas på skjuts hem bara ;)


Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar