5 maj 2011

Öppet Hus

Hej!

Kom nyss hem ifrån Morfar och Ann-Marie där jag och Nisse spenderat förmiddagen :) Åt lunch, busade med Nisse i gräset och fikade. Väldigt skönt att bli serverad mat och bara slappa!
Sitter nu här och väntar på att KG ska komma hem och antagligen ta över Nisse. Jag själv ska jobba på öppet hus på hunddagis ikväll. Hoppas på att få ta med Nisse men tror KG vill ha honom hemma ikväll :)

Igår blev det som sagt ingen middag med Jeanette och Angelica, dock fick jag snålskjuts av Angelica och Kim ut till Sisjön så jag kunde handla mat och hundfoder. Dom körde mig hela vägen hem sen, vilket jag är mycket tacksam för!
När jag kom hem fick jag utsökt middag av KG och sedan halv elva på kvällen ställde vi oss och bakade kladdkaka. Inte alls kladdig, men god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar