18 maj 2011

Since then

Hej igen!

Vilken trevlig stund vi fick jag, Philippa och Nisse :) Först satt vi i typ storm och drack kaffe, kunde ju inte ta med hund in på stället. Efter ett tag så begav vi oss in mot stan och hm. Shoppade loss höll jag på att skriva men det gjorde vi inte riktigt. Blev lite smågrejer inför Dionysus på fredag och ett par shorts! Väldigt nöjd.


Sedan promenerade vi halva vägen hem, tar sån tid när man har en söt valp! ALLA ska titta och klappa. Barnen är sannerligen inte värst!

-

Haha påbörjade detta inlägget igår men sen tog KG datorn och jag hann aldrig publicera det!
Nu sitter jag iallafall här vid datorn och hade egentligen tänkt kolla på POTC 3 men eftersom jag sett den så många gånger så är jag inte så sugen, kommer bara bli rastlös och börja göra annat.
Sitter och målar naglarna istället haha, måste ju testa det inför fredag ;)

Idag ska jag slappa här hemma med Nisse, sen stan med Louise och sen POTC 4 ikväll ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar