25 maj 2011

Cheers

Hej!

Igår var vi som vanligt ute med jobbet på Cheers dagen innan löning. Det var ingen utgång efteråt men hade riktigt kul och det var mer folk än det brukar. Lite mer blandat folk också. Överlycklig blev jag av att Hanna kom :D
Cheers stängde vid ett så då promenerade jag och Cajsa hem ihop i stormen.

Idag har jag inte gjort mycket mer än att betala räkningar. Däremot ska jag och Nisse runt 5 tiden åka till Fiskebäck och promenera med Angelica, Alva och Moa. Ska bli kul och se hur hundarna reagerar på varandra. Gissar på att Nisse kommer bli totalförtjust i Alva, precis som alla andra hanhundar ;)

De senaste dagarna har det umgåtts mycket med Kajsa och Philip, alltid lika kul! Nisse och Kajsa har ju kul iaf...
Nisse har varit och fått hjärtan att smälta på Dansforum igen också. Alltid lika kul när folk plötsligt får syn på honom på golvet eller i någons famn. Säger ju att han är sötast av alla!

                                     Nisse vet hur man myser till det
                                             Snygga vänner

    Innan jag och Louise gick på POTC4 med annat folk så käkade vi middag på Manana

                                                                     Dionysus




bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar