2 september 2010

With a mighty teddysound

Wish I was better at this!

Sitter i sovkläder och spelar Bejewled. Har gjort det i typ en timma nu. Vad flitig jag är.
Är ledig från skolan idag, väldigt skönt att få sova ut. Inte för att jag direkt har jobbigt schema någonsin, haha.
Det enda jobbiga med kursen är alla de böcker jag ska få tag i!

Idag ska jag äntligen få träffa Carro igen. Det var ett bra tag innan sommaren som vi sågs sist. Däremot så blir det ju desto roligare att träffas när man inte ses så ofta.
Innan dess borde jag plugga en del. Har en hel del som ska bankas in innan nästa vecka. Allt möjligt om medeltiden, kloster och grejer.

Imorgon är det inte heller speciellt tuff dag då jag bara har en föreläsning och sen är det helg! Och denna helgen innebär häng med de goaste på fredag och personalfest på lördag :D :D
Alla mina arbetskamrater är hypertaggade och vi ska ha så jäkla kul! Den är på Rondo och det är live-band, mat och drinkar hela natten. Åh jag vill ha lördag nu med en gång!

Nu ska jag nog duscha och försöka plugga/läsa lite innan min sambo kommer hem :)

Just det, han och jag har flyttat ihop!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar