23 september 2010

Sjukdom

Ja jag är typ alltid sjuk och jag är jäkla trött på det.
Jag får äta mer nyttigt och börja träna igen. Då mår jag som bäst!

Fick jobba lite igår, bara 3 timmar men det är bättre än inget alls. Däremot fick jag inget jobb idag, men det kanske var lika bra då jag inte mår speciellt bra. Men på lördag jobbar jag iallafall! 9 timmar till och med.

Idag börjar bokmässan och jag vill så himla gärna gå, men jag har ingen att gå med. Min sambo hatar allt sånt. Så jag får väl missa det i år igen :( Hade kunnat gå själv men då tröttnar man så snabbt.
Ikväll skulle jag och Kajsa ha gått på Weekday "fest", men hon jobbar på bokmässan så det blir antagligen inte av.

För tillfället är jag måttligt uttråkad och vill bara att KG ska komma hem. Orkar inte gå ut just nu och hit kommer det ingen^^

Har i och för sig en massa grejer som jag hade tänkt lägga upp på blocket, men självklart är min kamera trasig och jag kan inte fota grejerna. Det här var verkligen ingen bra dag. Hade kanske varit bäst att jobba ändå..

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar