29 september 2010

Happy

Idag är det ju strålande fint väder! Men iskallt. Imorse var det inte mer än 5 grader.
Men hellre sånt här väder än all jäkla slask som kommer sen, till gbg som vanligt.

Idag ska jag äntligen få träffa min lillasyster efter typ 2 veckor. Hon skickar sms om att hon saknar mig hela tiden, det gör mig allt lite rörd. Tyvärr hinner vi bara träffas en timme idag eftersom jag börjar jobba kl 15:45. Men det är bättre än ingenting! Nästa vecka får jag träffa henne massor då Magnus fyller år :)

Förövrigt väldigt skönt att bara jobba 5 timmar idag. Speciellt då jag ska stänga, man blir så äckligt trött, svettig och stressad utav det. Men pengar pengar!
Efter jobbet ska jag åka direkt till Sejdeln där de flesta är samlade för att ha ett avskedshäng för Emilia, och PH tror jag. Dom flyttar ju till Berlin i helgen :/ :)

Imorgon blir det inte jobb för då ska jag åka till min så saknade Emma Törnkvist och baka lussekatter och lyssna på julmusik. That's how we roll. Haha ne men vi brukar baka lussekatter på hennes födelsedag (26e oktober) som tradition eftersom att vi älskar julen. Det är vår gemensamma grej. Men hon åker till Nya Zeeland med sin pojkvän Andreas den 14e oktober så vi fick ta det imorgon istället. Men det känns underbart att få ses innan hon åker.

Nu ska jag äta och göra mig klar för att åka till min syster, sen jobbet, sen Sejdeln.

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar