24 september 2010

Trött

Idag har varit en lång shoppingdag, med min fina Hanna! Vi valde att hålla oss till Frölunda torg större delen av dagen, vilket vi märkte var ett oerhört smart drag av oss när vi senare kom in till stan.
Nordstan + löning = inget skoj alls! Blev shoppat lite små men oerhört trevliga grejer. Vattenkokare, sjal, jeansskjorta, leggings och en ny plånbok. Elementnyckeln jag var beordrad av min sambo att köpa behöver jag inte nämna...

När vi kommit in till stan köpte jag lite mat och vi gick och hängde med KG och Julian en stund. Mycket trevligt!
Sedan skulle Hanna iväg och bowla. Kul men hon var nervös då hon skulle träffa killens systrar för första gången.

Vi gick med Julian hem och såg till att han blev stilig nog för att gå på sittning på Villa Belparc. Han blev stilig nog i våra ögon haha ;)
Själva åkte jag och KG hem och ska nu göra egen pizza och sedan tjocka oss framför tvn med chips. Behöver en lugn kväll då jag jobbar tolv till kvart i nio imorgon kväll. Och dessutom ska vi antagligen ut efter det så jag behöver all energi jag kan få....från chips!

Nu ska jag göra pizza och skicka sambon att köpa chips och dipp!

bye!

En fin vinterdag i Lysekil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar