4 juli 2011

Varuplock

Hej!
Trodde ju att jag skulle få utbildning i serveringen idag men så blev inte fallet. Jag fick ha varuplock iaf, vilket inte direkt gjorde mig nåt eftersom jag fick spendera dagen med Lauok och lite Pontus :)
 Har jobbat med Lauok tre dagar i rad nu, blir svårt att jobba utan sen, haha. Efter jobbet har jag hämtat mina nya Converse och fikat med Mamma :) Hann med en sväng förbi Kajsa på dansforum och en tripp till Ikea med Magnus.


Nu sitter jag "hemma" och slappar med KG och Nisse. Ska nog röra mig mot sängen snart. Börjar jobba klockan 9 imorgon bitti också och måste gå upp senast sju så det är lika bra.
Var så jäkla trött imorse när jag åkte till jobbet. Det var tur att jag hade byten på resan dit annars hade jag nog somnat djupt och inte kommit av i tid.
Imorgon ska jag jobba i kassan hela dagen, sitta still med andra ord :)


Nu börjar jag sakna Hanna som en tok. Det känns verkligen tomt...
Fikan med Mamma


Bild från en varm dag i Delsjön


1 kommentar: