22 juli 2011

Trött

Sitter här vid datorn och stirrar in i skärmen. Läst alla bloggar, kollat facebook och är trött.

Hade trevligt besök här nyss av min morbror, ingjift moster och ena kusinen. Den "stora" kusinen hänger på Gothia disco. Vad hände där? Han var ju typ 7 år gammal nyss?
Vi åt Ikea-bullar och morotskaka som KG bakade imorse. Suupergod blev den!
Nu är jag dock sugen på chips i vanlig ordning. Orkar jag gå till Hemköp själv för det? Det är ju ändå fredag och jag är ledig i helgen.

På måndag åker KG och Nisse till Blekinge. Blir väl borta till fredag eller lördag. Jag blir alltså ensam.
Ska jobba det mesta men alltså jag kommer ju inte laga nån middag? KG gör ju alltid det. Haha om jag känner mig själv rätt så blir det tonfisk sallad/pasta för hela slanten! Och massa vin...


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar