21 juli 2011

Lååång dag

Igår var en sjukt lång dag! Sov till typ tio sen promenad med Nisse. Blev sedan långfrukost med Kajsa och KG. Sedan åkte jag till vårdcentralen och kollade mitt brännsår. Sedan hem och direkt iväg till Slottskogen för promenad med Nisse, KG, Jerry, Zack och Tessan :) Fick sedan skjuts av Jerry hem till Jakob på Lindholmen. Där hämtade jag mitt vin och min chokladfontän haha! Sedan hem och bara vända igen då pappa plockade upp mig och körde mig till Frölunda Torg där jag lämnade över Alvas mat till Angelicas lillasyster. Oj vad glada vi var och se varandra jag och Alva;)
Sedan hem och göra middag, käka och sen drog jag till Mölndal. Där hängde jag med fint folk från jobbet till sena natten och fick skjuts hem av mina fina killar :)

Idag jobbar jag till 18 och sen ska jag slappa!

Anna Mc Manus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar