13 juli 2011

Not so very nice weather

Good morning!

Kom nyss upp och dricker nu kaffe vid datorn. Vi ska antagligen åka ut med båten idag men avvaktar lite för just nu är det himla grått väder. Pallar inte att sitta i den båten om det blir oväder haha.

I övrigt är jag lite arg...ovanligt tänker ni? Kanske men denna gången får jag vara det.
Jag fyller ju 20 i helgen och ska egentligen jobba, det är min jobbhelg. Men då jag visste detta så sa jag till på jobbet för 4 veckor sedan att jag ville vara ledig denna helgen och lämnade in en ledighetsansökan. Hörde ingenting fram tills igår, då dom sa att om kaffebaren ska vara öppen (den är det om det är dåligt väder = mycket kunder) så måste jag jobba. Kul tänker jag då, att min ledighet hänger på vädret!
Det finns ju säkert folk som vill ta mina pass, så många som jobbar just nu.
Aja på fredag får jag veta om jag är ledig eller inte. Har en väldigt stark magkänsla att det kommer bli så att jag måste jobba...

Det lustiga är också att Lauok ordnade så att han får sluta tidigare på lördag, för att jag fyller år. Medans jag kanske inte ens får göra det haha...

Fin middag

Nisse making kaos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar