29 oktober 2009

Killarna

Nu sitter jag, KG, 2m, VG och Jerry hemma hos 2m. Dem spelar Super Smash Bros medans jag sitter vid datorn och önskar att jag var hemma hos mitt Wii och Mario Kart. Men men, får ta itu med det så fort jag kommer hem till pappa. Ingen har tatt tummen ur röven och kopplat in vårat Wii efter sommaren:O Det är ju för guds skull slutet av Oktober! Att jag och Leon inte avlidigt är endast ett mirakel..
Men det kan nog också ha varit bra för mig att inte fått spela Mario Kart då jag får allvarliga anfall och har sönder allt i min närhet när jag inte vinner. Jag vet inte alls varför jag blir så arg men det är faktiskt bara när jag spelar just det:O
Mystery!

Måste också öva upp mig på bowling m.m. på Wiiet då Alan och jag kommer tävla i detta när jag och Leon åker till London och hälsar på i December!
Apropå det...jag har typ lite små-ångest över att vara borta 4 nätter. Känns som att jag kommer missa massa här hemma den helgen och att jag kommer ha bajs tråkigt där.
Så ge mig lite anledningar till att ändra inställning inför resan!
Jag kan ju shoppa, också kan jag ju kanske hälsa på min vän Felix Taube;)


Detta var förrförra gången jag var och hälsade på släktingarna i London; då firade vi Nanny och Grandads 50th anniversary:)

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar