27 oktober 2009

Det blev jakt idag igen, det var fortfarande i Trollhättan området men på annan mark denna gången. Idag var det dessutom betydligt bättre väder. På första passet satt jag och KG i ett jakttorn och såg solen gå upp:) Jätteskönt att vara ute när det är soligt och kallt!
Zack drev några gånger men inget som slutade med något dött djur, tyvärr. Sedan blev det korvgrillning innan vi körde på nästa pass. Och då fick jag gå i drevet med Zack:D Jättekul, verkligen, däremot var jag lite nervös först att jag skulle gå vilse men jag klarade mig haha. Även då drev han två gånger, varav ena var ett rådjur som jag såg innan Zack gjorde det.
Men detta slutade heller inte i någon jaktlycka tyvärr. Vi får hoppas på bättre jaktlycka nästa gång!:)

Efter det så somnade jag i bilen på väg hem, för somna vid tolv på natten och gå upp sex är inget för mig nu längre. Jag har ju blivit gammal med dåliga höfter, stort behov av mycket sömn och svettas som en gris! Och jag är bara fyllda 18 år...inte ok.

Imorgon blir det iallafall bad med min syster på Valhalla, myspys:) She makes me happy!
Alltså de senaste två veckorna har jag rört på mig väldigt mycket både ute och inne. Och som min pappa sa, man blir verkligen mycket piggare och mindre deppig om man är ute och rör på sig på hösten.
Jag som lätt blir deppig denna årstid behöver verkligen det.

Nu har jag en godispåse här brevid mig med bara två supersura godisar kvar...dem känns till och med lite för sura för mig:O
Sen har jag tyvärr en pojkvän ute i Tolered som är sur också...på mig:(
Inte för att han läser denna..men Förlåt!<3

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar