31 oktober 2009

Är lovet redan slut?

Ja det är i princip det. Det är ju helg så egentligen är lovet slut och imorgon är det söndag och på måndag är det skola:( fy, jag orkar verkligen inte! Inget negativt mot alla människor, men jag har så mycket att göra och jag hade hellre gjort dem hemma.
Har jag tur kanske jag blir sjuk (hehe)och måste stanna hemma och jobba hemifrån istället...gud så skönt det hade varit! Men självklart finns det ingen bra dag i veckan för mig då jag kan vara borta, alltid missar jag något som är viktigt!

Idag har jag och KG iaf varit hos min kusin Carl som fyllde 12 år. Han är verkligen i den bästa åldern enligt mig, jag mådde som bäst när jag var just 12 år.


Det var jättemysigt och trevligt och vi fick massa god mat och världens godaste banan&choklad tårta som min morbror bakat. Vi och pratade massa och drack gott efter maten, precis så som man ska ha det när man träffar släkten. Dessutom älskar jag att vara hemma hos dem, så himla stort och fint hus:)

Efter att jag som vanligt fått klaga lite på mina boenden så sa Jeanette att jag och KG borde komma och sova över hos dom Torsdagar och/eller fredagar, bara för att få sova ihop och ha det mysigt med deras familj<3 Hur gulligt och gästvänligt är inte det då? Jag skulle verkligen älska att göra det, det är ju helt underbart mysigt!
Ska allt prata med KG om det på allvar och se om han också kan tänka sig att göra det några gånger då och då:)

Nu sitter jag och KG här i min säng med var sin dator i knät, han spelar Tibia och jag gör inget vettigt alls. Är sugen på något, men vet inte vad...
Ha en mysig lördags-kväll!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar