18 januari 2011

Jag fick gjort nästan allt jag skulle idag. Jag fick aldrig träffat Jeanette, men det blir en annan dag!
Men jag kom iallafall iväg till jobbet och fick köpt korv och bröd till festen på fredag!
Fick äntligen träffa Benny igen också, han har varit saknad :) Sprang på Hanna, Hevi, Thomas och Pontus också. Alltid lika kul att komma till jobbet när man inte jobbar. Känns så fel att inte få plocka iordning och grejer!

Biljetter till filmfestivalen gick jag till Draken för att köpa, men det blev inget. ALLA biljetter till det vi ville se var slut :( Så för oss blir det ingen filmfestival i år. Det är tråkigt men jag har egentligen inte råd att gå och måste kunna jobba så många dagar som möjligt!

Pappa kom förbi snabbt förut och lämnade min hårddisk som han lagt över bilder på. Bilder från Kläppen och senaste jakten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar