20 januari 2011

11 timmars mellanrum

Ja så lång tid är det mellan att jag slutade jobba idag och börjar jobba imorgon. Inte mycket tid då man sammanlagt har två timmar restid på det (nästan) plus att jag ska sova?
Och dessutom har jag en sambo som är ute och festar och kommer komma hem full som ett lock och väcka mig!
Men jaja, sova kan man gör när man är död eller nåt. Nu när man lever så gäller bara pengar, pengar och pengar!

Ska iallafall få jobba med Benny imorgon :) Vi ska ha varuplock, det är därför jag börjar så tidigt. Haha eller ja åtta kanske inte är så jäkla tidigt. Men för mig är det tidigt med vad jag brukar börja (typ 12 varje dag)!
Dock blir det ändring på det. Jag ska ju från och med siste januari börja jobba på Jeanettes hunddagis.
SKa bli så underbart kul! Men då kommer jag alltså att börja kl sju vissa dagar. Och det är på backaplan så jag får gå upp senast 6.00. Det fixar väl jag?!

Nu ska jag försöka komma till ro och sova lite innan fyllot dundrar hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar