18 januari 2011

Dagarna du minns

Igår var jag en mycket duktig människa!
Jag jobbade, tränade, lagade mat, tvättade och hann med en kvällsfika med Hanna på franska bageriet :)
Idag är jag ungefär lika duktig, dock jobbar jag inte.
Har iallafall hittills hunnit städa, diska, äta lunch och lägga in kläder i garderoben! Och än är jag inte klar med sysslor för dagen. Har lovat att jag ska köpa alla biljetterna till filmfestivalen idag, köpa 150 korvar och korvbröd på Ikea och hinna med att träffa Jeanette en sväng.
Men det är ju bara kul saker så det här blir inga problem :)

Imorgon blir det iallafall Ullared med Gustav, Benny och Hanna. Ska bli en riktigt rolig liten roadtrip.
Vet dock att jag är den som kommer åka därifrån med mest grejer...men måste man så måste man!

Nu sticker jag till Ikea!

Kram :)
Börjar fundera på Utter istället för hund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar