16 augusti 2011

Om man inte skulle ta och uppdatera bloggen?

Ja det är väl änna dags.

Jag är ensam hemma till torsdag. Så jäkla tråkigt. Jag har ju blivit så sällskapssjuk. Är det dåligt?
Igår jobbade jag större delen av dagen. Började inte alls bra då det var stopp på E6an pga översvämning så jag kom en timme sent till jobbet. Fast det gjorde dom flesta och fina Hanna var redan på jobbet och öppnade bistron åt mig :)
Sedan var det krångel hela dagen, saker och ting ville inte fungera och det var allmänt kajko! Men det var kul för vi var bara tjejer i bistron :)

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och åt middag med dom, sedan gick jag till Viktoria med Jakob. Där träffade vi våran gamla lärare och det slutade i tre flaskor rött. Haha vad hände där?

Idag har jag städat städat och promenerat i Eklanda med Ester, Morfar och Matilda :) Handlat mat har jag gjort också! Såå duktig. Min liste med måsten för dagen är dock lång och jag borde fortsätta vara duktig men jag är trött nu.

Dödade lössen med ett medel och fick till en wetlook



Fick frukost på sängen


Dags att skörda lagom till WayOutWest

Father bygger säng till brother

Först spydde den över mig och sen gick det bara utför med glassmaskinen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar