21 juni 2011

Leon 11 år!

Jaa Grattis till min lillebror då som fyller elva år idag! Gud vad tiden går fort...

Har varit iväg på stan och träffat Hanna precis :) Fikade och köpte födelsedagskort till våra nära.
Nu sitter jag hemma igen och väntar på att KG ska duscha klart innan vi tar en promenad till Marklandsgatan. Vi ska på födelsedagsmiddag hos pappa i Frölunda så då tänkte vi att vi går till Markland så Nisse blir ordentligt rastad. Sedan tar vi vagnen resten av biten :)

Igår var jag iväg och träffade Lukas på kvällen, hängde hos honom en stund, sen gick vi och käka och sen så gick vi med KG på promenad med Nisse i Slottskogen. Stackars Lukas går 36 hålsbana i golftävling idag. Så promenad kanske inte var det nödvändigaste för honom igår haha.

Imorgon är det Cheers med jobbet igen, ska träffa de som inte jobbar lite tidigare imon och kolla på någon fotbollsmatch. Får se hur kul det blir haha...
Jaja sen är det ju långhelg. Blir antagligen Ytterstad för mig på midsommarafton och sen Valön :)
Sen åker ju Hanna till New York på lördag! Kul för henne, sämre för mig och Benny.

Världens bästa lillebror!
Hörs kanske senare!
bye!

1 kommentar: