12 juni 2011

Hej!

Det har varit ganska mycket de senaste dagarna. I torsdags var jag på Matildas skolavslutning innan jag åkte till jobbet och stängde bistron med Benny :)
På kvällen när jag kom hem gick jag, KG, Kajsa och Julle till Linnéterassen och dracj öl. Vi hade riktigt kul, bara vi fyra!

Dagen efter var det Sofias student i Lysekil hela dagen. Jag och KG åkte till Kungälv där Gabbe hämtade upp oss med bil och körde till Lysekil. Sofia var överlycklig och verkade ha en riktigt bra dag!
Precis som det ska vara när man tar studenten. Nisse fick dessutom träffa Chester vilket han älskade!

Vid 6 åkte vi hemåt Göteborg. KG åkte hem med Nisse och jag tog tåget (bytte om på tåget också haha) till Mölndal där jag mötte upp folk från jobbet för att sedan åka vidare till personalfest på jobbet.
Där hade vi sjukt kul. Iallafall vi i restaurangen som vet hur man festar, haha! Det togs gruppbild som jag tror blev awesome! Väntar på att den ska dyka upp på facebook :)

Igår hängde jag med Kajsa hela dagen. Kollade tv, åt sushi och godis och bara slappa. På kvällen dök det upp en del planer på vad jag skulle göra men allt slutade med att jag somnade i sängen, sjuk och snorig.
Jag var ganska så ynklig kan jag ju säga...tur att Lauok ringde och fick mig att skratta :)

Idag har jag städat och ska göra ärenden. Vänta på att KG ska komma hem också.

bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar