12 april 2011

Lajf

Just nu känns livet lite down down...

Var ju ute och sprang igår och förtjänade (tydligen) därför att vakna med ont i halsen idag. Kunde seriöst varken svälja eller prata när jag vaknade. Tur att jag inte fått jobb idag då, hade varit segt.
Så har bara varit hemma och städat och tagit det lugnt. Ska ju jobba resten av veckan.
Sen så är ju vädret pest!
Och det värsta av allt, jag ska åka och avliva min katt Sushi imorgon på Blå Stjärnan :( Grät i typ en timma i streck igår när jag fick reda på tid och plats.

Världens snällaste Kajsa bestämde att hon följer med mig imorgon, tusen tack för det! Hade nog inte klarat att åka från Önnered till Hisingen själv. Än mindre stå där och klappa Sushi tills han somnat.

Kajsa kom även hit igår när jag var som mest ledsen. Inte nog med hennes sällskap så hade hon med sig choklad, jordgubbar och hallonjuice! Vi satt och pratade om Sushi ett tag sen gick vi och mötte Angelica med tjejerna och sen KG :) Vi alla fyra gick och satte oss på Condeco och drack kaffe i den varma solen.
Sedan gick KG och Kajsa och jag & Angelica satt kvar och pratade och skrattade i två timmar :)

På kvällen kom hela gänget till oss, åt köttbullar och planerade Dionysus. Skrattade en jäkla massa då med.
Bästa dagen på länge helt enkelt! Vilket jag nog behövde med tanke på imorgon...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar