10 april 2011

I just Came to Say hello

Hej!

Sitter i soffan och slappar efter att ha jobbat hela helgen. Men alltså, det kunde inte ha varit mer lugnt på Ikea en helg. Haha folk har gått hem tidigare, chefen har frågat om man vill gå hem, vi har kunnat slappa och flamsa. Bara allmänt gött med andra ord. Och Leroy på jobbet kan vara den bästa att jobba med, efter att han slutat gick han till kaffebaren och gjorde typ sju stycken latte till oss som skulle jobba kvar. Go kille!

Förutom att ha jobbat i helgen så firade jag och KG 3 år i fredags med god middag och trevligheter på Sejdeln med vårt gäng :)

I veckan ska jag mest bara jobba, både dagis och Ikea, har dessutom satt upp mig på netwic för nästa helg också. Känns bra nu innan jag ska till Berlin och innan lilla Nisse kommer hem!
Haha om det är lika lugnt nästa helg så är det lättförtjänta pengar dessutom.
Imorgon ser det just nu ut som att jag är ledig också, hoppas på fint väder och ska träffa Angelica och tjejerna :)

Hoppas ni också mår bra och har det gött i vårvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar