5 juni 2012

Waddap?!

Hej!

Saknat mig? Nää...jag finns ju på fb 24/7!

Sitter just nu i soffan hos mina kusiner. Alldeles ensam. Eller ja Jacko (kaninen) hoppar runt på altanen och hoppas på att få komma in hit.
Men resten av familjen är i Barcelona och göttar sig i 2 veckor. Så nu den här första veckan är jag här och passar hus och kanin!

Idag är jag dessutom ledig så ska bara chilla. Måste dock ta en sväng till torget för att köpa dricka till ikväll när vi ska fira min vackra Hanna! Också måste jag köpa den förbannade presenten till vår student (på fredag) Gabbe. Det är inte lätt!

Tänkte att jag ska lägga upp bilder från den senaste tiden. Jag har ju liksom inte bloggat eftersom det är värdelöst när man inte kan lägga upp bilder till!

Håll i er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar